Skuteczna komunikacja jako kluczowy element opieki farmaceutycznej na przykładzie konsultacji w przypadku drobnych dolegliwości

Skuteczna komunikacja jako kluczowy element opieki farmaceutycznej na przykładzie konsultacji w przypadku drobnych dolegliwości

Zaloguj się lub zarejestruj

BEZPŁATNY KURS ON-LINE DOSTĘPNY W FORMULE 24/7!
7 godzin wykładów on-line + 7 godzin materiałów e-learningowych do pobrania przed testem
CZĘŚĆ I. (2 pkt. „miękkie”)
  • Ochrona przeciwsłoneczna u dzieci i kobiet w ciąży (Wirginia Jędrych)
  • Budowanie zaufania pacjentów dzięki efektywnej komunikacji (mgr farm. Weronika i Piotr Skiba)
CZĘŚĆ II. Kierownik Naukowy dr n. farm. Magdalena Stolarczyk – wykłady i materiały e-learningowe do pobrania (12 pkt. „twardych”)
  • Znaczenie i rola leków oryginalnych w procesie samoleczenia pacjentów (dr hab. n. med. Jarosław Woroń)
  • Cichy problem, „głośne” rekomendacje – o skurczowym bólu brzucha w aptece (prof. dr hab. n. med. Piotr Eder)
  • Zaparcia, jako przykład drobnych dolegliwości. Teoria i praktyka (dr hab. n. med. Dorota Waśko-Czopnik)
  • Stłuszczenie wątroby – kompleksowe podejście do pacjenta z perspektywy lekarza i farmaceuty (prof. dr hab. n. med. Bogusław Okopień)
  • Stres i jego konsekwencje dla zdrowia psychicznego – sposoby komunikacji i strategii postępowania (prof. dr hab. n. med. Przemysław Bieńkowski)
  • Stosowanie leków mukoaktywnych w przebiegu infekcji. Czym kierować się w rekomendacji? (prof. dr hab. n. med. Henryk Mazurek)
  • Alergia sezonowa czy całoroczna. Na co zwrócić szczególną uwagę? (dr n. med. Piotr Rapiejko)

Organizator

Gdański Uniwersytet Medyczny

Współorganizator

Grupa NeoArt

Partner główny

Sanofi

Kontakt

Grupa NeoArt
ul. Puławska 314, 02-819 Warszawa
tel. kom. 503 177 903
rejestracja@neoart.com.pl
www.grupaneoart.pl, Facebook